LondONbudget

Üres zsebbel Londonban.

Rólam

2016. május 13. 17:59 - LondONbudget

aeb14eeb925a0a59c082c88b8d5f2fa1.jpg

Az angol mondás úgy tartja, hogy aki Londonba fárad bele az az életbe fárad bele, mert minden amit az élet nyùjthat, az megtalálható Londonban.

Gondoltam, ez az a fajta ìgéretesebb, amire érdekes lenne bizonyìtékot szerezni szóval eljöttem hazulról.

Lassan másfél éve járom a várost és eddig ùgy vagyok vele, hogy olyan, mint a 80-as évek a tejjel: "Nem lehet megunni, soha - soha nem lehet megunni..."

Van itt minden felhõkarcoló, kétszáz éves érintetlen ház, botanikus kert, horror show, egész szìnházi és komoly kìnai negyed, dokkok és gettók, katedrálisok, egy csipet Bécs, nagy kanál Egyiptom, Ben Franklin, de csak egy vonásnyi...

És én igyekszem mindez megnézni, megélni, meglátogatni, de egy szabàly van: 

Büdzsén élek. 

Nincs okom panaszra, de a több, mint 100 fontos szìnházjegy a Wickedre sose férne bele. Úgyhogy cél a belépõjegye árat £10 körül tartani, és akkor még nem is számoltam a közlekedést és a kaját. A szállásról már nem is beszélve. 

Ha a repjegy megváltása után már jelentõsen megcsappant a kereted, lehet, hogy tudok egy - két helyet, amit még mindig megengedhetsz majd magadnak! 

Vagy épp neked van egy tipped? Tanácsot is szìvesen fogadok! 

Sose feledd:

A bad day in London is still better than a good day in anywhere else! 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://londonbudget.blog.hu/api/trackback/id/tr898714616
süti beállítások módosítása