LondONbudget

Üres zsebbel Londonban.

Egyedülálló London - Sose (l)egyél egyedül!

2016. szeptember 18. 09:00 - LondONbudget

Éttermi minőség, baráti ár

Ahogy az egyedülálló női utazók kalandjait olvasgattam egyre másra felmerült egy dolog, amit majdnem minden Blogger utál egyedül csinálni - az evés. Kissé csodálkoztam ezen, engem sosem feszélyezett, noha étterembe ritkán megyek, a szendvicsedet a parkban a padon meg pont olyan jól el tudod majszolgatni egyedül, mint társaságban. Azonban gondoltam belenézek milyen alternatívák léteznek, hogy ha az ember mégsem akar egyedül enni és kipróbáltam egyet a felmerülő opciók közül - megnéztem közelebbről milyen egy "supper club".

14355639_208728466209092_8608346170521219924_n.jpg

A "mit csináljon Londonban az, aki egyedül van" típusú tippek között toplistás a supper clubok hagyománya, hiszen egy vacsora partit hoz el azokhoz, akiknek nincsen még kialakult szociális hálója - kiváló ismerkedési lehetőség, de legalábbis egy estényi garantált jó társaság várja a bátrakat, akik bevállalják, hogy egy csapat idegennel költik el a vacsorájukat.

Egy supper club akár érdekes városnézési alternatíva is lehet, némely drágább eseményeket olyan helyszíneken tartják, mint egy metrókocsi vagy a St. Pancras reneszánsz hotel óratornya. De mert ezek a vacsorák igen borsos árúak én egy kissé konszolidáltabb verzió mellett döntve egy vendéglátásban jártas testvérpár Neerali és Sonali eseménye mellett döntöttem. Az otthonukba invitálták meg az érdeklődőket, ahol egy kerek asztal mellett kóstolhattunk bele a szakácsművészetükbe.

14370351_208729116209027_4275308922681651798_n.jpg

Éttermi minőségű fogásokban lett részem, amelyekről a szakács ott helyben egy kis ismertetőt tartott - elmondta, melyik fogást milyen kultúra hogyan inspirálta, miért ilyen bátor az alapanyagok keverése terén, milyen volt a szakmai előélete. És aztán elmesélte, hogy merre járt már a világban, mik a tervei, mi érdekli - az este végén ugyanis, mikor már minden étel különlegességet elénk tárt Neerali leült velünk és csatlakozott a beszélgetéshez. A testvére, Sonali az itakokért volt felelős meg egy friss, határozott, nőies de öntudatos világnézetért - elképesztő ital felelős és izgalmas, provokatív beszélgetőtárs volt ő. 

Alapadatok: 

Név: Supper club

Típus: Vacsora, társasági esemény, éjszakai élet

Ár: Változó, átlagosan £20 és £100 között

Korosztály: Elvileg minden korosztálynak megfelelő, hiszen egy vacsoráról vagy estebédről van szó, de főleg felnőtteknek tudom ajánlani. 

Web: https://grubclub.com (események London szerte)

A csapat egy részét a testvérpár régi barátai, másik részét mi, idegenek képeztük a társalgás gördülékeny volt és mindenkor izgalmas - én ugyan nagyokat hallgattam, mert az angolom mig mindig feszélyez bennszülött britek között, de nagyon jól mulattam! Azt nem is említem, hogy igen jól laktam. 

Egy jól sikerült supper club felülmúlhatja egy ötcsillagos étteremben elköltött magányos vacsora élményét. Próbáld ki Londonban a grubclub.com oldalon keresztül és fizess akár olyan csekély árát, mint £20! 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://londonbudget.blog.hu/api/trackback/id/tr8411707305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása